Monday, November 2, 2009

Kita Merancang,Allah Juga Merancang…

السلام عليكم ورحمة الله

IRBID : Kepada member-member semua,semoga semua sihat dan diredhai Allah.Macam mana exam Biostat hari tu,tahniah saya ucapkan kepada semua.Bagaimana pula persediaan untuk Patho dan Pharma?? Dan bagaimana pula persediaan hati kita untuk bertemu Allah nanti?? Dah bersedia ke belum?? Exam patho kita tahu bila tetapi kematian tak tahu bila.

Nampaknya Rancangan Spontan 40 Qirsy terpaksa dibatalkan atas berlakunya sebab-sebab tertentu.Diharapkan semua para syabab dapat bersabar dan bertenang.Saya tahu semua tengah panas walaupun Irbid kini sedang melalui musim syita’.

Kita merancang,Allah juga merancang dan perancangan Allah lah yang terbaik.Hari ini 2/11 merupakan hari pertama dan terakhir rancangan Spontan 40 Qirsy bersiaran.Setelah siaran ditangguhkan dari semalam ke hari ini,alhamdulillah sempat la jugak buat sekali tapi sayang tak sempat nak rakam buat tatapan semua.

Baru sahaja saudara Hidayat memperkatakan tentang perihal sabar,para syabab diuji kesabarannya.Ingatkan pagi tadi semuanya akan berlalu dengan sempurna bukan seperti semalam,tapi apakan daya ada jugak B-blocker yang mana suffixnya  -lol. Ops,dah sikit-sikit.Kadang-kadang kelakar pun ada juga terselit dalam perasaan marah.Argh,biarkan ia berlalu dan tak perlu rasanya ia dimaktubkan dalam buletinkita ni.Tak larat nak melaporkannya.

Sebelum ni pun para senior naik bas syeikh khalil bukan abu khalil,jadi kita pun boleh juga untuk sampai jamiah awal.Jangan marah-marah ya kawan-kawan.

0 Respon:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More